Koordynator Pracowników Tymczasowych

Lokalizacja: WARSZAWA, Mazowieckie

Zakres obowiązków:
– rekrutacja i obsługa administracyjna pracowników tymczasowych,
– zarządzanie i układanie grafikami,
– terminowe rozliczanie czasu pracy,
– zatrudnianie i rekrutacja pracowników
– administrowanie dokumentacją personalną oraz rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych,
– wprowadzanie nowych pracowników,
– zarządzanie i codzienny kontakt z pracownikami tymczasowymi,
– utrzymywanie dobrych relacji z klientem

Oferujemy:
– ciekawą, samodzielną, wymagającą bardzo dobrej organizacji, pracę w dynamicznym środowisku
– dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + premia od godzin wypracowanych przez pracowników)
– dodatkowe benefity (karta Multisport, pakiet ubezpieczeń)
– niezbędne narzędzia pracy

Wymagania:
– wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe: psychologia, socjologia, zzl, zarządzanie
– min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku Koordynatora
Pracowników lub na podobnym stanowisku w Agencji Pracy Tymczasowej
– umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych
– bardzo dobra organizacja czasu pracy
– umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie
– czynne prawo jazdy kat. B

– mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności (prosimy o zamieszczanie tej informacji w CV).