Koordynator ds. konferencji i promocji do projektu WEB.GOV.PL

Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie

Zakres obowiązków:
1. Organizacja i koordynacja konferencji/eventów/konkursów, w tym:
– planowanie i nadzór nad organizacją techniczną konferencji
– przygotowywanie materiałów marketingowych w związku z organizacją imprez
– bieżący kontakt z uczestnikami organizowanych imprez, także zagranicznymi
– współpraca z organizacjami/instytucjami partnerskimi
– tworzenie programu imprez
– kontraktacja i nadzór nad wykonawcami zewnętrznymi w obszarze promocji, organizacji, obsługi tłumaczeniowej, cateringowej itd.
2. Zaplanowane wydarzenia do koordynacji to min.:
– nadzór nad realizacją spotkań konsultacyjnych ze środowiskiem start-upowym
– nadzór nad realizacją Tygodnia ICT na Expo w Mediolanie
– zaplanowanie i nadzór nad realizacją udziału projektu w międzynarodowej konferencji o tematyce start-upowej/nowych technologii.

Oferujemy:
OFERUJEMY:
– pracę w instytucji państwowej na pełny etat
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
– wynagrodzenie miesięczne 4900 zł brutto
– przyjazną atmosferę
– możliwość zdobycia cennego doświadczenia

Osoby z orzeczeniem prosimy o podanie stopnia niepełnosprawności w CV.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami/ Kandydatkami.
Prosimy o załączenie do swojej aplikacji następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 201, poz. 1182 ze zm.).

Wymagania:
– wykształcenie wyższe
– znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym
– minimum 3 lata doświadczenia w organizacji eventów oraz marketingu/PR/reklamy
– bardzo dobra znajomość organizacji merytoryczno – technicznej imprez z udziałem gości zagranicznych
– doświadczenie we współpracy z mediami i agencjami PR
– komunikatywność, terminowość, umiejętności negocjacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
MILE WIDZIANE:
– znajomość branży start-upowej/nowych technologii
– wykształcenie kierunkowe z zakresu PR, komunikacji, dziennikarstwa, ekonomii, nauk społecznych
– doświadczenie we współpracy ze środowiskiem administracji i biznesu
– znajomość innych języków obcych w stopniu co najmniej zaawansowanym
– praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych
– umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej