Specjalista ds. Wsparcia użytkowników / Helpdesk IT – Gdańsk

BPO NETWORK Sp. z.o.o.
Nie tylko poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, przede wszystkim dbamy o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Stawiamy sobie za cel to, aby potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy natomiast Pracodawca
pozyskał najlepszego pracownika.
Miejsce pracy:
Warszawa biuro lub Praca zdalna
Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia użytkowników / Helpdesk IT

Obowiązki
·

Związywanie bieżących problemów użytkowników systemu Windows oraz Pakietu Office …… ,
·

Zdalne instalacje oraz aktualizacje programów,
·

Należyte dbanie o bezpieczeństwo i procedury,
·

Okresowe wykonywanie audytów,
·

Zarządzenie serwerem plików oraz serwerem katalogowym (zarządzanie dostępem do zasobów),
·

Weryfikacja Logów,
·

Sprawdzanie poprawności wykonywania kopii zapasowych.

Wymagania
·
Podstawowa znajomość konfiguracji sieci LAN / WAN,
·
Znajomość Windows Server,
·
Znajomość systemu Linux (Debian, CentOS),

·
Znajomość systemów ERP (Comarch, Asseco, enova, raks, teta),

·
Znajomość zagadnień księgowych oraz kadrowych,
·
Znajomość języka angielskiego na poziomie
pozwalającym czytać ze zrozumieniem komunikaty z systemów, oraz poszukiwania odpowiedzi w Internecie,
·
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
·
Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania,
·
Mile widziane osoby posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Oferujemy
·
Pracę zdalną w zgranym zespole, prężnie rozwijającej się firmie,

·
Niezbędne narzędzia do pracy,
·
Umowę na okres próbny (3 miesiące) w niepełnym wymiarze godzin pracy (umowa zlecenie), następnie w okresie zasadniczym w pełnym wymiarze godzin pracy (umowa o dzieło).

Nasza strona:
http://www.bponetwork.pl
FB: BPO Network Sp zoo
Infolinia w sprawie ofert pracy:
Paweł Płaczkiewicz
……

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
APLIKUJ

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Aplikuj